« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری 40 فرصت شغلی بااعتبار یک میلیارد و 62 میلیون تومان برای مددجویان این نهاد ایجاد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  آیین بهره‌برداری از یک طرح اشتغال مددجویی منطقه یک یاسوج با اعتبار 20 میلیون تومان با حضور مدیرکل کمیته امداد و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد است، گفت: در هفته احسان و نیکوکاری 40 مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار یک میلیارد و 62 میلیون تومان شاغل شدند.


وی بابیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، به‌صورت مستمر از سوی کمیته امداد دنبال می‌شود، افزود: طرح‌های اجراشده برای مددجویان در بخش‌های مختلف کشاورزی، دام و طیور، صنعت، صنفی و خدمات است.


مبشری با اشاره به اینکه 2801 مورد طرح اشتغال‌زایی از اوایل امسال تاکنون در استان برای مددجویان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح‌ها 60 میلیارد و 714 میلیون تومان بوده است.


وی به نظارت دقیق و مستمر کارشناسان کمیته امداد بر طرح‌های اشتغال مددجویان اشاره و تصریح کرد: مسئولیت و تعهد کمیته امداد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تنها در پرداخت وام و اتمام طرح خلاصه نمی‌شود، بلکه نظارت مستمر و دقیق این طرح‌ها و میزان درآمد پایدار برای فرد متقاضی به‌ویژه مددجویان زیرپوشش نیز برای این نهاد مهم و ضروری است.


مبشری  ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان را یکی دیگر از برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد در زمینه ایجاد اشتغال پایدار عنوان و بیان کرد: در 11 ماهه سال جاری 2447 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار 443 میلیون تومان در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند و 191 نفر از مددجویان با هزینه 61 میلیون تومان نیز از طریق مراکز کاریابی شاغل شده‌اند.


وی با یادآوری اینکه هفته احسان و نیکوکاری از روز شنبه 11 اسفندماه آغازشده است، افزود: با توجه به برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای 15، 16 و 17 اسفندماه در مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد و مصلاهای نماز جمعه، از همه مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور در این جشن، نیازمندان و به‌خصوص ایتام این نهاد را یاری کنند.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سامانه پیامکی #1* ۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: